Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2015

Τώρα τι; Κλαις….



Ωραία. Ήταν μεγαλειώδης. Η Παγκρήτια συγκέντρωση. Των αγροτών στο Ηράκλειο. Αν ήμουν και εγώ εκεί. Θα ήταν μεγαλειωδέστερη; Όχι! Θα ήταν όμως σίγουρα γελοιωδέστερη.



Το δηλώνω δημόσια. Υπεύθυνα. Ο γελοίος λοιπόν.  Ότι δεν πρόκειται αυτή τη φορά. Να πάω σε κανένα αγροτικό συλλαλητήριο. Σε κανένα μπλόκο διαμαρτυρίας. Όχι γιατί συμφωνώ. Ή μου αρέσουν τα μελλούμενα.  



Απλά. Δεν θέλω. Να νοιώσω ξανά. Για πολλοστή φορά. Καραγκιόζης. 



Τόσα χρόνια. Αμέτρητες φορές. ΓΕΣΑΣΕ. ΣΥΔΑΣΕ. ΠΑΣΕΓΕΣ. Και τα ντόπια παραρτήματα τους. Υποστήριξαν. Ανέχτηκαν. Άκριτα. Διαμαρτυρήθηκαν. Διεκδίκησαν. Με λάθος τρόπους. Λάθος επιλογές. Λάθος τακτικές. Κοντές. Κοντόφθαλμες. «Αναπτυξιακές» πολιτικές. Που αφορούσαν τον πρωτογενή τομέα.

Τώρα κλαίνε. Οδύρονται. Πάνω στα συντρίμμια. Τα δικά τους συντρίμμια. 


Το παιχνίδι. Είναι στημένο. Για άλλη μια φορά. Μακάρι να βγω ψεύτης. Θα παραδεχτώ δημόσια. Ότι εκτός από γελοίος. Είμαι και ανόητος.  Εν τω μεταξύ. Μεταξύ μας.  Θα κάψω τα χωράφια μου….

Δεν υπάρχουν σχόλια: