Πέμπτη 12 Ιουλίου 2012

Η αλαφρόπετρα του είναι.


Στα πλαίσια των καλοκαιρινών, 
γιατί έχει και χειμωνιάτικων, 
πολιτιστικών εκδηλώσεων του Δήμου Χανίων, 
αύριο στο νέο όπεν θήατερ, 
της Ανατολικής Τάφρου, 
θα τραγουδήσει η Καιτούλα. 
Η Γαρμπή. 
Θα είμαι και εγώ εκεί. 
Για να γιορτάσω. 
Προσωπικά. 
Αλό-ουν. 
Με χάρη και χαρά.
 Γιατί;


Μα γιατί δεν….
…. «πιστεύω, ότι σε ένα καιρό που η αφανιστική πνοή ενός σκληρού και άτεγκτου μηδενισμού των αξιών και των θεμελιακών και ηθικών κανόνων, δεν πρέπει να παραχύσουν οι δυνάμεις της ψυχής και του πνεύματος. Ως Έλληνας και ως Κρητικός, σας γνωρίζω ότι τα χνάρια που αφήνω πίσω μου σε όλη μου τη ζωή  θέλω να είναι βαριά πατήματα , δεν θέλω να είναι τόσο μαλακά ώστε να μην μπορούν οι επόμενοι να πατήσουν πάνω τους και να βαδίσουν με   ασφάλεια χωρίς   να βουλιάξουν.-»
Καταλάβατε;
Εγώ να δείτε!

Δεν υπάρχουν σχόλια: