Τρίτη 24 Μαΐου 2011

….Στο καζάνι βράζει και η μαμά του Κίτσου.



Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Συνεταιρισμού Παραγωγών Καταναλωτών Οικολογικών Προϊόντων «γαία».
Ο Δημήτρης Βαμβουνάκης Πρόεδρος.
Εγώ Αντιπρόεδρος.
Η Σαρρή Μαρία Γραμματέας.
Ταμίας, πια άλλη, η Σοφία Εφεντάκη.
Και μέλος ο Μανώλης Κινδελής.
Καλορίζικοι;
Μπα, περαστικοί είμαστε.
Δεν είδαμε το φως αναμμένο και μπήκαμε.
Οι παλιοί το άναψαν.
Οι  τωρινοί, θα το κρατήσουν αναμμένο.
Τουλάχιστον θα προσπαθήσουν.
Για όλους εκείνους που επέμεναν, ο καθένας για τους δικούς του λόγους,  να γίνω εγώ ο Πρόεδρος, έχω να πω ότι όλοι οι καλοί χωράνε. Οι … αποδέλοιποι ας πάνε στο καλάθι. Εκεί θα περισσεύουν. Αυτό που έχω και μπορώ να προσφέρω, το προσφέρω και χωρίς αξιώματα. Οι τίτλοι «ευγενείας», δεν είναι αυτοσκοπός. Ειδικά τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, δεν ήθελα για ένα λόγο παραπάνω. Δεν μπορώ να κάνω το Καραγκιόζη. Κανενός. Το έχω ξαναπεί.
Και δεν μου αρέσει να επαναλαμβάνομαι………

Δεν υπάρχουν σχόλια: