Παρασκευή 6 Μαΐου 2011

Να λείπει το (σιτεμένο) βύσσινο.

«Συνάντηση κορυφής» σήμερα.
Κι’ αμέ!
Στη πρωτεύουσα τσι Κρήτης.
Στο Ηράκλειο.
Δίνουν συναυλία ποιοι;
Οι Deep Purple!
Με «σαπόρτ» το Βασιλάκη.
Για τέσσερις ολόκληρες ώρες.
Οι τζόβενο - ροκάδες.
Έχω παρακολουθήσει τον Παπακωνσταντίνου σε αρκετές συναυλίες του, στο παρελθόν. Η πρώτη ήταν στο Βάμμο. Στις «γιορτές» που διοργάνωνε εκεί ο Λευτέρης Παπαδόπουλος. Η τελευταία ήταν στο γήπεδο Χανίων. Και οι δύο θα μου μείνουν αξέχαστες. Η πρώτη επειδή ήταν η πρώτη. Και η τελευταία, επειδή βαρέθηκα.
 Η γνωριμία μου με τους Deep Purple..

 Εδώ τους αγάπησα...

Και η αποθέωση

Ακόμα και τώρα που το ακούω, μου σηκώνεται η τρίχα. Αυτή που έχει απομείνει.
Το εισιτήριο έχει 38 Ευρώ η «αρένα» και 43 τα καθίσματα. Προσθέστε ένα 50άρικο στα καύσιμα. Βάλτε τουλάχιστον άλλα τόσα σε νερό φαγητό, πιθανώς και σε ξενοδοχείο. Το χασομέρι, μισής μέρας σήμερα και ολόκληρης ημέρας αύριο. Ανεβαίνει πολύ ψηλά η ταρίφα!
Αλλά…
Ας πούμε ότι περίσσευε χρόνος , χρήμα και πήγαινα.
Αν ήταν να διαλέξω ανάμεσα σε «αρένα» και «καθίσματα», με κριτήριο όχι  την διαφορά των 5 Ευρώ, μα  για την ευχαρίστηση μου, θα προτιμούσα την «αρένα».
Θα άντεχα την ορθοστασία. Είμαι προπονημένος πολύ καλά. Αυτό που δεν θα άντεχα, είναι να έβλεπα τους άλλους να τινάζουν, ως είθισται στους καλούς ροκάδες σε τέτοιες συναυλίες τα μακριά τους μαλλιά. Σαν ξεσκονίστρες. Εγώ τι θα τίναζα;
Περούκα;
Τα εκ-σσ-τέν-σσσ-ι-ον-ςςς;
Οπότε;
Άστο καλύτερα  Νικολάκη, μην εκτεθείς!
Αν ήταν 30 χρόνια πιο πριν, δεν θα το συζήταγα.
Εξ άλλου φοβάμαι, ότι θα με απογοητεύσουν.
Το πράμα, μυρίζει αρπαχτή.
Του κερατά.
Το ... διαζύγιο, το φοβάμαι!
Στου Ζολινδάκη, αύριο, θα περάσω πολύ καλλίτερα.
Και οικονομικότερα….

2 σχόλια:

kikop80 είπε...

Άντεεε!!!
Άκου να δεις...
Οι Deep Purple με το Βασιλάκη..
Καλά ζεί ακόμα ο Βασιλάκης?
XEXE!!
Μιλάμε για πολύ deep purple στο σχολείο, deep purple και led zepelin!
Καλά να περάσεις ούτως ή άλλως!

ΠΑγιαυλάς ΝΙΚΟΣ είπε...

Ευχαριστώ kikop.
Και ανταποδίδω.