Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2009

Κουφάθηκα....




Από παιδί μου άρεσε η συντροφιά του ραδιοφώνου.
Ακόμα και στη μέση του πουθενά, πλέοντας με τα σαπάκια στον Ατλαντικό ή στον Ειρηνικό, όλο και κάποιο ραδιοφωνικό σταθμό άκουγα στα βραχέα. Αυτό στα νιάτα μου!
Εξακολουθώ να ακούω πολύ ραδιόφωνο.
Τις ώρες που βρίσκομαι και εργάζομαι στα χωράφια ή όταν γράφω τα (κατά)αναγκαστικά γραφειοκρατικά μου.


Και τώρα που κάθομαι στον υπολογιστή μου, ραδιόφωνο ακούω.
Μέσος όρος ημερήσιας ακρόασης τουλάχιστον 12 ώρες!
Γιατί σας τα λέω όλα αυτά;
Στη Σαββατιάτικη Ελευθεροτυπία, εκεί που τα ρίχνουν χοντρά στο Πανούση, για τη συνεργασία του με το νέο ραδιοφωνικό σταθμό, εκείνου του σαλιάρη και γλοιώδη μηδένδημοσιογράφου, αναφέρουν και «τα 10 τραγούδια που ακούγονται περισσότερο στο ελληνικό ραδιόφωνο».


Τα οποία είναι:
1. Madonna: Celebration
2. Accent: That’s my name
3. Δέσποινα Βανδή: Υπάρχει ζωή
4. Morandi feat. Helene: Save me
5. Μύρωνας Στρατής: Πάνω από όλα
6. Ονιράμα: Ότι δεν έχεις
7. Melanie Fiona: Give it to me, right
8. Χρήστος Χολίδης: Ναι, ναι, ναι
9. Black eyed peas: I gotta a feeling
10. Κώστας Μαρτάκης: Πιο κοντά
Ομολογώ, ότι δεν έχω ακούσει κάποιο από αυτά.
Δεν τα γνωρίζω!
Προσπάθησα να θυμηθώ, μήπως έχω ακούσει τουλάχιστον αυτά της … Μανδόνας ή της Δεσποινούλας, τις οποίες (φυσικά) τις ξέρω.
Τίποτα.
Μηδέν.
Επομένως, δεν ακούω ελληνικό ραδιόφωνο.
Ή ζω σε άλλο πλανήτη….

3 σχόλια:

kikop80 είπε...

Θέλουν να μας κάνουν να πιστέψουμε πως ζούμε σε άλλο πλανήτη και δεν "ανήκουμε" εδώ!
Αλλά όχι!
Δεν θα τους περάσει!

Nikos Lioliopoulos είπε...

Τελικα ζω σε αυτο τον πλανήτη. Ξερω τα πρωτα 7!

ΠΑγιαυλάς ΝΙΚΟΣ είπε...

Γεια σας παιδιά!
Με τσατίζει το γεγονός, ότι όλο το σκουπιδαριό που ξεχιλίζει από τη τηλεόραση και μας πνίγει, μετακομίζει και στις ραδιοφωνικές συχνότητες. Εντάξει, από ότι φαίνεται αντιστάσεις υπάρχουν ακόμα, αλλά μέχρι πότε...