Τρίτη 20 Μαΐου 2014

Ντα-κότα;




Πριν από δύο χρόνια. Πήρα την απόφαση. Να ασχοληθώ ενεργά και με τα του Δήμου. Το χρωστούσα στη συνείδηση μου. Δεν μου έφταναν . Τα όσα έγραφα. Εδώ μέσα.  Ή παλαιότερα στα «Χανιώτικα Νέα» και στον «Φουρόγατο». Με το "ψευδώνυμο" ΠΑ. ΝΙΚΟΣ.  Σκοπός μου δεν ήταν να επιδιώξω θέσεις. Αξιώματα. Μισθούς. Ούτε επιπλέον κοινωνική καταξίωση. Μωρο-ματαιο-φιλοδοξώντας.  
Ψάχτηκα πολύ. Ζύγιασα ακόμα περισσότερο. Με ποιους θα πάω. Και ποιους θα αφήσω. Η τελική απόφαση ήταν αυτή που γνωρίζετε. Σημαντικό ρόλο έπαιξαν τα πρόσωπα, η συλλογικότητα, η συνεργασία και η αποδοχή των προτάσεων μου.
Δεν έτρεφα αυταπάτες. Ότι θα εκλεγώ. Ξέρω πολύ καλά. Τα παιχνίδια  που παίζονται. Από τις φαμίλιες. Τα συμφέροντα. Τους κομματικούς μηχανισμούς.  Παρόλα αυτά τόλμησα.
Είμαι πολύ περήφανος. Που μέσα σε αυτόν τον προεκλογικό ορυμαγδό.
Βρέθηκαν  109 συνάνθρωποι μου. Που με τίμησαν με την εμπιστοσύνη τους. Τους ευχαριστώ πολύ.
Θα συνεχίσω. Να γράφω. Να λέω. Να φωνάζω. Όποτε μου δίνεται η ευκαιρία. Όποτε κρίνω. Ότι πρέπει. Για τα στραβά. Τα ανάποδα.Τα ανισόρροπα.
Θα συνεχίσω να συμμετέχω ενεργά. Στις όποιες δραστηριότητες της Πρωτοβουλίας Πολιτών. Όσο πιο πολύ μπορώ. Ανάμεσα στις άλλες δραστηριότητες μου. Βιοποριστικές ή στη «γαία». Στην οποία μου ανέθεσαν, μετά τη Γενική Συνέλευση της Κυριακής  11 Μαΐου,  εκ νέου τη θέση του Προέδρου του ΔΣ για τα επόμενα 3 χρόνια.
Και αν έχουμε την υγεία μας. Στις επόμενες δημοτικές εκλογές. Θα το τολμήσω και πάλι. Γιατί δεν μετάνιωσα.
Τέλος  ευχαριστώ πολύ τα «Χανιώτικα Νέα» για την ιδιαίτερη αναφορά του ονόματος μου και τη «Ζάρπα» για τη φιλοξενία κειμένων και προτάσεων  μου ως υποψηφίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: