Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

Μία ξεχωριστή επίσκεψη.


Χθες το πρωί μου τηλεφώνησαν από το ΜΑΙΧ.  Για να προγραμματίσουμε, αν μπορούσα,  για σήμερα, μία επίσκεψη ενημέρωσης για τη βιολογική γεωργία , στο χωράφι μου. Κανονίσαμε να έρθουν σήμερα, λίγο μετά το μεσημέρι, αν δεν βρέχει. Δεν μου είπαν ποιοι και πόσοι θα έρθουν. Και εγώ, δεν σκέφτηκα να ρωτήσω. Συνήθως έρχονται μικρές ομάδες σπουδαστών στα μεταπτυχιακά τους, με συνοδό κάποιον γεωπόνο του ΜΑΪΧ. Σαν ήρθαν με περίμενε μία έκπληξη. Ευχάριστη. Επικεφαλής των παιδιών, εκτός από τον συνοδό του ΜΑΪΧ,  ήταν ο Δρ Κώστας Ν. Γιαννοπολίτης. Ο εκδότης του «αγρότυπου Α.Ε.». Που βγάζει το περιοδικό «Γεωργία – Κτηνοτροφία». Το περιοδικό, ομολογώ, δεν το έχω αγοράσει ποτέ. Κάποια τεύχη του, έχουν πέσει κατά καιρούς δανικά στα χέρια μου. Μάλιστα,   όταν έκανα ραδιόφωνο στην Ερα Χανίων, είχα πάρει αρκετά θέματα από αυτά τα περιοδικά. Φυσικά και είχα αναφέρει τη πηγή ενημέρωσης μου. Όμως μία από τις αγαπημένες μου διευθύνσεις στο ίντερνετ, είναι και αυτή του "αγρότυπου". Η  έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση μου, επί αγροτικών θεμάτων, από εκεί ξεκινά.
Παρά το κρύο και τον αέρα, η συνάντηση-ενημέρωση, ήταν πολύ ζεστή. Και ωφέλιμη πιστεύω για τους επισκέπτες. Καθώς δεν είχα άλλες υποχρεώσεις να με κυνηγούν, απόλαυσα την συνάντηση μας χαλαρά. Οι χώρες προέλευσης των σπουδαστών ήταν από Ελλάδα, διάφορες αραβικές χώρες και από τη Γερμανία. Όλοι, έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον και οι ερωτήσεις τους ήταν αρκετές. Ειδικά αυτές, της τρισχαριτωμένης Γερμανίδας, που επέμενε στις λεπτομέρειες. Να πω, ότι ένοιωσα Γιωργάκης απέναντι στη Μέρκελ; Θα πω ψέματα!
Ήταν μεγάλη η τιμή που γνώρισα τον κ. Γιαννοπολίτη.
Ευχαριστώ και το ΜΑΪΧ που μεσολάβησε για αυτή την επίσκεψη-περιήγηση-ενημέρωση-γνωριμία…..

Δεν υπάρχουν σχόλια: