Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

Στα χρόνια της περαίωσης.

«Τα φεγγάρια του Οκτωβρίου θα πραγματοποιηθούν μέσα στους υλικούς τομείς του ωροσκοπίου σας. Αυτό σημαίνει αύξηση των εσόδων σας με οικονομική ενίσχυση ή κάποιο μπό-νους».
Αυτό έλεγε πριν ένα μήνα το ζώδιο μου.
Επειδή λαχεία δεν παίρνω, τυχερά παιχνίδια δεν παίζω και οι μακρινοί πλούσιοι συγγενείς μου έχουν πεθάνει προ πολλού, δεν έδωσα σημασία. Το άφησα και πέρασε. Σαν πολλά άλλα.
Λίγες ημέρες πριν τελειώσει ο Οκτώβρης, έφτασε το εκκαθαριστικό της εφορίας.
Με επιστροφή φόρου.





ΔΕΚΑ ΠΕΝΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΕΥΡΩ!



Επειδή αχάριστος δεν είμαι, μία φανουρόπιτα θα τη … χτυπήσω.
Ολόκληρη!
Διότι η χάρις του Αγίου Φανουρίου είναι μεγάλη.
Μόνον αυτού.
Κανενός αλλουνού……





3 σχόλια:

kikop80 είπε...

XEXE!!!
Πρόσεχε μήπως το ωροσκόπιο γράφει τιποτα για Νοέμβριο... για περαίωση μήπως???
Κι εγώ ακόμα δεν το 'χω διαβάσει για Νοέμβρη!!!

ΠΑγιαυλάς ΝΙΚΟΣ είπε...

Καλησπέρα φίλε μου.
Ότι βρέξει ας κατεβάσει. Ο "βρεγμένος" φοβάται τη βροχή;

Ανώνυμος είπε...

Άντε πάλι τυχερέ.