Τρίτη 20 Ιουλίου 2010

Μια πάπια, μα ποια πάπια;

Το πτηνό της φωτογραφίας, δεν παριστάνει τη πάπια. Είναι πάπια. Οικόσιτη, κάπου στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου Ελευθερίου Βενιζέλου. Αυτή τη περίοδο, ευρισκόμενη σε αναπαραγωγικό οίστρο, επωάζει. Κοινώς κλωσάει. Επειδή τα αυγά της, τα άρπαξαν οι αρουραίοι, υιοθέτησε ένα άσπρο πλαστικό μπουκάλι. Το σκεπάζει καρτερικά και στοργικότατα με τις φτερούγες της.
Περιμένοντας.
Τι;
Τη Δημοτική Αρχή του Δήμου Ελευθερίου Βενιζέλου, να αναπαράξει τα οράματα της, να επωάσει τα προγράμματα της, αφήνοντας κατά μέρος τα ράμματα και τις γούνες των αντιπάλων, εν όψει «Καλλικράτη» και να την υιοθετήσει.
Όχι μόνο να υιοθετήσει, το καημένο το παπί, μα και να το ορίσει ως σύμβολο της.
Για «επίτιμο δημότη», δεν το συνιστώ.
Δεν ψηφίζει.
Αλλά αν μπορούσε θα το έκανε.
Μετά μεγίστης χαράς!
Που λέει ο λόγος.............

ΥΓ: Κύριε Σκουλάκη, με τέτοιους συνοδοιπόρους, σας βλέπω την επομένη των εκλογών, όχι Δήμαρχο, μα … Μητροπολίτη!

Χι-χι!!!


3 σχόλια:

kikop80 είπε...

Καημένο ζωντανό και κατακαημένοι πολίτες!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Πολύ τους βαράς. Μου φαίνεται, ότι
θα είσαι αντίπαλος τους και ψάχνεις ψήφους!

ΠΑγιαυλάς ΝΙΚΟΣ είπε...

Από την ημέρα που συνεδρίασε το Δημοτικό Συμβούλιο, έχω πάει 3 φορές στο Δήμο, για να πάρω, αντίγραφο των πρακτικών της συνεδρίασης. Επειδή τα χρειάζομαι για τα «περαιτέρω». Η τελευταία φορά ήταν προχθές. Η κυρία Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, δεν είχε υπογράψει ακόμα τα πρακτικά και έτσι έφυγα άπρακτος. Σήμερα το πρωί τη πήρα τηλέφωνο, για να ρωτήσω, πότε θα τα υπογράψει. Για να μην πηγαίνω άδικα. Μου είπε περίπου τα ίδια. Τυχαίο; Μπορεί. Πάντως μου ευχήθηκε «καλή επιτυχία» και μου υποσχέθηκε ότι θα με ψηφίσει! Δεν λέω καλή η … σερμαγιά, μα……
ΔΕΝ θα είμαι υποψήφιος. Τους λόγους, θα σας τους αναλύσω, σε μία από τις επόμενες αναρτήσεις.
Αυτό όμως που πρέπει να σου πω, αγαπητέ «άγνωστε», είναι, ότι δεν ανέχομαι να μου συμπεριφέρονται οι φελο-ηγεμονίσκοι, σαν να είμαι ζώο. Αυτό δεν αντέχεται με ΤΙΠΟΤΑ. Πράγμα το οποίο είπα και στη κυρία Προέδρου….